Followers

..yeaahhh...dapat award lagik..

TOP BLOGGER AWARD :)

assalamualaikum dan salam 1 malaysia. aku dpt award TOP BLOGGER. trimas shada merangkap tauke award, i mean sume jenis award dye dpt. terbaek r! ngeh3. :D

yeah2.mende cliche ble da dpt award, mst ade soalan. heee. ok let c:


1) Apa nama blog dan kenapa letak nama tu
::Amira Cayang Shama kam0o::. its so obvious kn? its my blog! hehe..tak tepikir pon nak wat name glamer2 :)

2) Apa nama url blog dan dari mana datangnya idea tu
http://firira89.blogspot.com
em..act firira tu gabungan nama aku ngan mr.apit..ngeh3..name die firdaus,aku lak amira..so,terciptalah firira..sdp kn?? :)

3) Apa method dalam penulisan anda ?
INTEREST, LIFE STORIES, FACTS, MANUAL. ikut mood. :P

4) Pernah terasa nak hapuskan blog ? sebab musababnya ?
NEVER

5) Pernah ahli keluarga anda baca blog anda ?
INSYA ALLAH pernah! hehhe~

6) Apa perasaan anda bila orang kata blog anda buruk sedangkan orang lain kata blog anda cantik ?
tak kisah pon. WE CANT PLEASE EVERYONE,RIGHT?

7) Bila blog anda diberanakkan ?
let c.tahun lni. bulan 5 kot..

8) Siapa orang pertama yang tahu anda ada blog ?
anak pak borhan a.k.a farhani. die wat blog dlu tapi aku yang aktif dulu dari die.. :D

9) Apa perasaan anda bila ada orang berkata tentang blog anda di sekolah ?
aku dah tak sekolah,so takde kot orang yang berkata2 ttg blog aku ni.huahuahua..

10) 10 orang seterusnya yang bakal di tag
nanti aku inform di chatbox! :D

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH