Followers

..1 time chat kat chat-gempaq..

ari ni aku rase bowink yang teramat sangat..
tak tau nak buat pe..
at last aku pun cuba on9 kat chat gempaq ni..
aku ase cam friendly gile sembang dengan dorang sume..
macam dah lama kenal jerk..
padahal baru je sesi perkenalan tadi..

n..
yang mengejutkan tu..
aku terkenal la dengan sorang mamat ni..
name die zhull
yang mengejutkan tu..
die orang manjung..
sama tempat dengan aku..
wah,kecik sungguh dunia ni kan?
macam tak caya jerk..

then,disebabkan tempat kami ni dekat,
1 kampung la katakan,
mula la macam2 topik nak sembang..
rase macam chat tu kami berdua je yang ade..haha..(tak sedar diri lak)
pas2 de lak orang yang cemburu dengan kami..
sebab tak layan die..
cian die..

lastly,aku pun undurkan diri..
bawu masuk tempat orang tak kan nak wat hal lak kan?
kang tak pasai2 dorang tak nak kawan n tak nak b'follower dengan aku dah..
nanti cian kat aku lak.. :'(
pape pun,best la chat dengan korang2 sume..
nanti aku chat lagi ek..
emmmuaaahh kat korang sume..
aku dah pun follow korang..
sape2 yang chat dengan aku tadi tapi aku x follow lagi inform kat aku ek..
korang pun jangan lupe follow aku lak..

..PEACE.. http://www.emocutez.com

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH