Followers

..Happy Father's Day..

Tadi aku layan cerekerama kat tv3..
tajuk 'SUTERA SEBALIK WAJAH'
sedih gile beb..
bergenang airmata aku tangok cite tu..
seyes..memang sedih gile2..
cite tentang seorang ayah yang sanggup wat ape je untuk anak nye..
anak nye plak tak sedar diri..
budget orang berada..gearm je aku tengok anak die ni tau..
ase cam nak pukul2 je pale die..huahuahua..
ganaz sungguh anak ini.. :p

bile aku tengok cite tu..
mula la aku terpikir kan ayah aku ni..
mesti ayah aku kerja keras nak dapatkan duit untuk anak - anak die kan?
dulu time dok kat shah alam,tiap2 minggu ayah aku masuk wit kat aku..
waa....sedihnye bile aku kenang balik..
jahat nye aku ni..
menyusahkan bapak aku jerk..
abah,i'm sorry yerk..
nanti dah keje tiap2 bulan owg bagi gaji kat abah..hehe..
tol..tak tipu punye..

sempena hari bapa ni..
owg nak wish kat abah..
'Happy Father's Day'
RASNI BIN MOHAMAD
emmuaahh....luv u abah..
taun ni tak de hadiah..
sebab tak keje..
abah jugak yang tak bagi keje..
suruh jaga opah kat rumah..hehe..



0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH