Followers

..Rindu rindu rindu rindu DIA..

sayang..I heart U.. :)

ini adalah DIA..
aku sangat sayang kat DIA..
aku sangat rindu DIA..
aku nak jumpa DIA..
tapi..
DIA jauh..
aku rindu dengan gelak tawa DIA..
aku rindu dengan keletah DIA..
aku rindu nak tengok DIA marah aku ,bile aku buat benda yg DIA tak suke..
aku rindu nak jalan-jalan dengan DIA..
aku rindu nak shopping dengan DIA..
aku rindu nak tengok wayang dengan DIA..
aku rindu nak tangkap gambar DIA..
aku rindu nak naik motor dengan DIA..
aku rindu nak cucuk perut DIA..
aku rindu nak main janggut DIA..
aku rindu nak suruh DIA beli barang dapur..
aku rindu nak makan chicken chop dengan DIA..
aku rindu semua kenangan dengan DIA..
aku rindu semua yang berkaitan dengan DIA..

&&

yang paling penting..
aku cuma nak DIA tau yang dalam hati aku cuma ada DIA..

I MISS U DAMN MUCH LA SAYANG!!




0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH