Followers

..Muka Aku 20 thn Akan Datang..

assalamualaikum pembuka kata..
(acceecehh...baik la plak minah ni mlm ni..hehe..jwb slm 2 k..)

http://www.emocutez.com

time entry ni di tulis,kat luar umah aku tengah ujan..lebat plak tu..patut la malam ni terasa panas gile2..nak ujan rupenye..aku baru lepas layan youtube tadi..aku tengok cite hantu..wakaka...ape tajuk die tadi ek? KUNTILANAK KAMAR MAYAT..actually tak berapa nak best la cite tu..tapi di sebab kan bowink yang teramat sangat aku pun layan la jugak..bowink doe..then,da habis cite 2 entah tetibe tangan ni rase rajin je nak menaip..da jadi keje part time lak menaip tiap2 ari..haha..ujan ni la yg buat aku lg semangat nak menaip ni..

http://www.emocutez.com

t'buka lah satu cerita ni..ari2 kalau on9,1st aku msti buka mukabuku aku tu a.k.a facebook..then,tadi aku tgk2 kt wall de kuiz baru..kuiz tu name 'in20 years'..hik3..die tnjk muka kite 20 thn akan dtg..cm lwk je kuiz ni kn??pape pn mmg lwk la..x boleh blah aku tgk muka aku 20 thn akan dtg nti..geli doe..20 tahun lagi aku baru umur 40 kot!! tipu3!!..kalo tengok muka macam ni kat cermin, mahu aku histeria tengok muka sendiri..rase mcm nk pecahkan je cermin kalau btl la 20 thn lg muka aku cmni..haha..tak dapat menerima kenyataan betul aku ni..kt bawah ni muka aku yang x cun 2.kui3...


http://www.emocutez.com

eh umur 40 harus vogue lagi tau..auww..weh, sedar diri sikit, kubur da siap tergali agaknya time umur 40..bawa2 insap laa..sempat ke tak eh aku hidup sampai 40? huhu..kalau sempat macam mane life aku time tu kan??..duduk dalam rumah mewah sambil buat manicure dengan cucu2 ke, ke merempat tepi jalan mintak sedekah *nauzubillah*, ke kat rumah orang tua duduk kat tepi tingkap tunggu anak2 yang tak pernah melawat, ke tengah berloving doving dengan suami tercinta*nak macam ni*..ahaks..doraemon! doraemon! meh nak pinjam mesin masa jap meh ^_^

we can't predict future kan..well plan macam mane pun, kalo itu bukan fate kita, tak kan jadi gak kan..just remind diri sendiri that Allah always give the best for us coz He knows the best!!..tapi doa la ape yang kita rancang tu yang terbaik untuk kita :)..perancangan hidup aku : habis belajar nak kerja, kahwin, kumpul harta secara sederhana, kumpul pahala, hidup bahagia..tapi nak sampai tahap tu, banyak pengorbanan diperlukan kan?? banyak air mata akan mengalir I guess..bukan senang nak jadi senang, bukan susah nak jadi susah..

eh kenape aku rase aku ni boleh jadi kaunselor tak bertauliah..pandai jugak ko serius eh , ingatkan tak reti..hehe..kaunselor untuk diri sendiri boleh la, untuk orang lain jawabnye ke lautt..haha..aku bkn pe..kdg ase mcm nk jgk jadi kaunselor kt memember aku..ske sgt touching..kadang geram pn ade kn..tapi nak buat macam mane..name pun kawan..kalau tak de kawan tak de life ar namenye aku ni kn??wakaka..pe aku mencarut lak ni ek?haha..

now,ujan da mula reda..mata aku ni macam memanggil2 je suruh tido..esok kan,aku nak pergi 2 rumah orang kawin..yang kawin sape??aku pn xtau c0z aku dtg semata - mata nak makan je ni..hik3...waaaaaa....aku nak gumuk...cepat la gumuk....

http://www.emocutez.com

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH