Followers

..Bukan Muhrim..

alkisah ni terjadi tadi..
aku balik kampung la tadi coz de orang kawin..
cm pe yang aku cite kat entry lepas..
selalu kalau g mane2,mesti aku,adk aku ayh aku dengan mak ton aku je yang ikut..
abang aku tak kan nak ikut punye la..
da besar la kata kan..
confirm tak kan ikut g mane2..



seat kat belakang mesti aku cop. tingkap belah kanan (belah driver)
seat belah kiri opcoz la adik aku conquer kan.. eh,btl ke ejaan aku 2 ek??
watever la labu..........hehe..
kami ni memang ske la dok tepi tingkap ni..
maybe senang nak tengok kiri kanan jalan kot..
lagi2 kalau balik kampung..
mesti lalu tepi sawah padi... (dkt seberang perak)
cantik gile wa cakap sama lu der......

pastu time nak balik manjung,ayah aku ajak opah ikut sama..
opah aku pn pe lagi..
say YES!! la kan.. ceyh..lebih2 lak aku ni..
opah aku lak,kalau dok dalam kete,port die mesti kene tepi tingkap sebab die cepat rase pening2..aka vomiting2..ceyh,aku guna bahasa medic la plak..kui3..terlebey suda...
then,bile da salam kaum kerabat aku kat kampung tu,aku tengok opah aku da duduk kat tepi tingkap dulu..adik aku lak saje je dok lambat2 nak masuk dalam kete..
aku tau..die mesti nak cop dok tepi tingkap tu...ah,aku tak kan mengalah punye..

aku : masuk la...tunggu ape lagi???

adk : kamu la masuk dulu...

aku : ah,xde2 msk dulu..

adk : mane blh owg masuk dulu..bukan muhrim..

aku : pe jadah lak bukan muhrim ni? dgn opah pun kamu de perasaan ke?? haha..

yg ayah aku dgn mak ton da gelak2 da kt luar kete..punye la xnk dok tengah sampai camtu skali die bergurau..haha..si0t punye adik aku..lastly,die mengalah jugak..yang penting... "aku kan kakak" kui3.....



0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH