Followers

..Aku Tertipu Dgn Buaya Darat..


ASSALAMUALAIKUM W.B.T

ari ni nak cerita pasal buaya darat..apekah?? selalu buaya dalam laut jerk...huahuahua..buaya darat ni baeeekkk punya!! motif die tipu aku?? tak dapat dipastikan..tak payah la aku mention name die dalam ni ek? kang dikatakan mengaibkan plak.aku ni baik..tak jahat macam buaya tu..wakaka...puji diri sendiri nampak.aku gelarkan die buaya je la..kui3..BUAYA..cm xde name len je kan??cmni citenye..aku ade la kenal dengan sowang budak dalam myspace ni berbulan yang lepas (time zaman fesbuk x fofular lagik)..kenal time aku dok kat shah alam dulu..zaman2 dok umah bujang..die ade la cite kat aku tentang masalah die.baru putus cinta dengan sorang nurse yang keje dekat selayang..bercinta bertahun2 tapi tak kekal lama..kesian gak la aku dengarnye kan.pastu die siap bagi kete sebijik lg kat pempuan nurse tu. (MYVI tak silap aku la).die de gak cakap yang semua perbelanjaan belajar pempuan tu die tampung,termasuk la 'pakaian dalam' pempuan tu skali. plzz la..tu pun nak cite ke kawan?? malu kot...aku kenal gitu2 je la coz aku tak bape nak berkenalan dengan die sebab umur die sebaya dengan akak aku..kira macam tak best la kan kenal orang yang sebaya dengan family2 aku.tak maassyuuukkk bebb!! then,aku pas kan kat kawan aku. muka buaya ni boleh dikatakan macho la jugak kan..ala - ala si kembar pemain bola tu jugak la..ensem la jugak..kawan aku ni lak memang minat dgn laki yang ala - ala pemain bola..so pe lagi..die sambar je la..penah la jugak dorang kuar sekali..buaya tu pun de gak cite kat kawan aku ni pe yang die cite kat aku.bla..bla..bla...cam cite kat atas k.then baru - baru ni terkantoi la cite sebenar. kawan kepada buaya ni cite dkt kawan aku yang sebenarnye buaya ni dah kawin n dah ade sorang anak..bini die nurse dekat jeddah..tempat baik punye... tapi yang aku peliknye,pe motif die tipu aku ngan kawan aku ni ek??sampai skang ni menjadi persoalan lagi..tapi die tak de la kikis duit kami ke,gatal - gatal ngn kami ke..die juz tipu yang tu jerk..pesal ek??? PELIK - PELIK..

gadis musykil,
amira (wakaka...siot jerk)


0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH