Followers

..Hari paling gembira buat aku..

1st,benda yang wat aku gembira ialah...jeng3...

aku dapat jumpe member2 lama aku lek tadi..kire b'kumpul lek ar setelah sekian lama tak berjumpa. walaupun tak la ramai mane tapi sangat2 bermakna la bagi aku..2 baru la kawan namenye.no excuse bile ajak jumpe. kt0rang lepak kat mcD tadi...siap booking bilik khas lagi..tapi yang sedihnye dapat lepak dalam tu 2 jam jerk..s0b3..tak puas la geng..jumpe dalam 13 orang kot..mula makan2,makanan sendirian berhad k..haha..then,snap2 pic kat dalam tu..yang tak tahan tu,siap de kek lagi..sponsor from farhani borhan a.k.a azura (bak kata fitri)..kui3..terbaik la kek die..coklat gitu...pas2,da limit time lepak dalam tu,kami pun g pusing2 lumut..dalam 4 kete gak la konvoi tadi..haha.. konvoi la sangat.macam jauh jerk..pastu sambung lek snap pic kat area marina wings lumut..kat bawah ni gambar2 sepanjang pertemuan kami tadi..enjoy gile la..sonok sangat jumpe korang..sempoi2 sumenye..luv u all...nti kte meet2 lagi yerk..


friendship forever batch 2006

lepaking di marina wings..

ni je yang dapat hadirkan diri..

aku tengah makan kentang time ni..hik3..

gadis - gadis..


2nd,benda yang wat aku gembira ialah...

nset sony ericson c902 aku da baik da..die da kuar dari spital..haha..aritu die masuk icu..sebulan jugak la. jenuh aku tunggu die sihat.lama gile lak tu..hampeh t0l nset tu..bukan nak berbudi dengan aku.aku beli kau mahal tau.. sebulan gak la aku ikat perut nak belinye.pasni,senang la aku nak tulis blog beserta pic yerk..no pinjam2 nset memember da..haha..bagi aku,kalau post something tapi tak de pic rase macam tak menarik jerk.membosankan jerk bile nak bacenye..kan2??pas ni,setiap entry yang aku tulis akan aku sertakan gambar sekali..hehe..nset,kau jangan rosak lagi yerk sayang... :p (gile sebentar)..

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH