Followers

..Kemalasan Melanda..

24hb
-
-
-
-
25hb
-
-
-
-
-
26hb
-
-
-
-
-
-
27hb
?
?
?
?
?
?
?

ape kes dengan 27hb ni?? arghhh....malas nye la...aku kene g Shah Alam la weh..untuk taklimat praktikal bulan 7 nanti..menyusahkan tol la UNISEL ni..patutnye time sebelum cuti sem dulu la die wat taklimat.tak de ar susah - susah aku kene datang cam skang ni..ad0iyai...lemah - lemah.. camne la member2 aku yang dok kat sabah ngan sarawak nun..da la taklimat sehari jerk. macam sia2 je kalau dorang datang. member aku shaqirah lak ajak datang 26hb bersamaan ari sabtu..die nak ajak g tengok konsert pe ntah kat central market..aku pun xtau lagi cmne ni.ikutkan aku malas gile nak balik sana awai2..kang menghabiskan wit aku jerk.nk g tak nak? nk g tak nak? nk g tak nak?? p0ning den!!

tak semangat tol aku ni..25hb ni da la tarikh last pendaftaran untuk senior2..aku?? tak g bank in wit pun lagi kat bank islam..sebab?? MALAS!! hahaha...anak sap0 la ni ek?? sume malas.. :p kuar merendek rajin lak kau..hik3.. tiket nak g s.alam pun aku tak beli g ni..jangan nanti tiket abis sudah..mamp0s aku..nak nek kete, bapak aku lak tak bagi..jauh katanye..takut aku drive sorang2..ala,3 jam je pun dari manjung ni ke s.alam..bukan jauh mane pun abah oi..takut sangat pun..

yang penting,27hb ni aku da gerak g s.alam..27hb tu jugak aku nak jumpe some0ne..wh0's that pokem0n?? jeng3...biarlah rahsia..haha..kalau nak tau kene kiss aku dulu...hahahahaha...

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH