Followers

..Selamat Tinggal Kawan2 ku..

s0b..s0b..s0b...sedih asenye..

s0k aku da gerak balik shah alam..

tapi,aku tak turun shah alam tau dari manjung ni..

aku turun kl..hak3..

nape?????

entah la..tetiba je ase cam nak turun kat kl..kui3..

takde la..

aku nak jumpe s0meone s0k..

da jumpe baru aku gerak balik shah alam nek KTM..

s0k bas aku k0l 8.15 pagi..

aku turun dekat kl central..

d0akan aku selamat pergi..

n..

selamat pulang ek..

tak lame pun aku g ni..

isnin malam aku balik ar cni balik..

untuk,kawan2 aku yang kat manjung ni..

s0wy x dapat merendek sama ngan k0rang..

wait 4 me k..

pemergian ku hanya sementara..kui3...

ni tiket yang aku beli tadi..tengok..aku tak tipu kan?? hahaha...

SHAH ALAM...HERE I COME!!

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH