Followers

..Benci Bilang Cinta..

CINTA ... Aku nak bicara cinta sesama manusia yer..Jgn lari topik..hehe..

Berapa ramaikah diantara kita ini yang BENCI dulu baru jadi SAYANG?Maksud aku..mula mula tu macam anjing ngan kucing..pantang nampak muka atau bersua..pasti ada pergaduhan mulut berlaku..Tapi lama kelamaan bertukar jadi sayang..lebih lagi bila dah lama tak bersua..lama tu tak la lama..dalam seminggu dua..haaa..baru tau rupa rupanya telah wujud perasaan sayang...

Biasanya kalau wujud perasaan BENCI tu bukan apa tapi disebabkan EGO masing masing ..betul tak ?Budak budak muda cam aku ni..tau2 je la..penuh dengan perasaan membara.. masing2 nak kata dia betul...nak wat camana kan?kalau Orang tua2 ni malas dah nak bertekak.. kalau bertekak je mesti nak pegang kepala atau pegang dada (sakit jantung)... hahahaha... takat nak kuar anak tekak tu ,tak yah la.. tak tau berapa kali dah dok buat operation masukkan anak tekak tu.

Aku dengan mr.apit pun macam tu la jugak..bile gaduh je 'benci ar..benci ar..benci ar..'tu je yang aku dok cakap tapi dalam ati tak de ar benci mane pun..still sayang lagik..tu namenye benci meggatai..huahuahua...tapi pape pun thanx to mr.apit sebab sanggup tahan ngan kerenah aku yang mengade2 & ego lebih ni.s0wy ye cyg..tak sengaja.hehe..

aku buat tajuk BENCI BILANG CINTA ni sebenarnye sebab skang aku tengah melayan cite ni kat youtube. aku baru je layan cite ni.dah episod 7 dah aku tengok. cite ni asalnye dalam Astro Ria.tapi memandangkan umah aku da block astro so tak dapat la nak follow kat tv..aku follow kat youtube je la..best gile cite ni.aku skg tak kuar umah pun tak pe.cite ni peneman aku time aku tengah bowink.hehe..cite ni yang aku tau die macam cite 'princess hours'.asal cite ni dari korea.sape2 yang tak tengok lagi try la search cite ni kat youtube ek..laaaayyyaaannn....

ni heroin cite ni..cantik banget..

ni lak hero cite ni..

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH