Followers

.. Saga BLM b'tukar jadi Vios..

benda yang aku nak cite ni memang kelakar gile..hahahaha....
sampai sakit pewut aku gelak terkenangkan peristiwa yang berlaku petang tadi..

camni cite nye

-
-
-
-
-
-
-
-
-


tadi aku kuar g KFC kat GIANT manjung..
niat nak meet2 membe sek rendah aku yang da 9 tahun tak jumpa..
yang de tadi aku,fanie,puteri,wan dengan nisa..
aku datang dengan fanie..
wan lak datang dengan nisa..
kami jumpe kat situ sebab puteri ni keje kat dalam tu..
s0,die tak boleh ar nak gerak jauh2..
KFC tu je la jadi port kitorang..
dapat jumpe dalam sejam lebih camtu la..



selesai jumpe..
aku pun gerak balik dengan fanie..
sebelum tu singgah kat kedai topup dulu sebab fanie ni nak topup..
aku g kat kedai dalam taman aku jugak..
malas nak g jauh2..buang minyak aku jerk..
aku pun park la kete dekat2 dengan kedai tu.
nak park depan2 tak ley sebab de kete da cop awai2 tempat tu..



time tu plak,depan kete aku kete vios..
wane silver sama cam kete saga aku..
nak dijadikan cite..
fanie pun kuar dari kedai..
aku usha je la die..


pastu kan..
tetiba aku tengok die macam melencong g dekat kete vios depan kete aku ni..haha..
lawak sial...
aku perati je si fanie ni..
yang tak boleh belah tu..
die siap buka g pintu kete vios tu..
budget tu kete aku la gaknye..haha..bongek!
aku lak..
tak kan nak menjerit kan..
kang tak pasal2 sume owg usha kat aku..
pastu aku tengok fanie da menjerit pas buka pintu kete tu..
laju je die berlari - lari anak g kat kete aku..wakaka..
aku yang still dalam kete ni da pecah pewut da gelak..
tak tahan tol aku tengok die ni..



pastu...
aku tr0s suruh die tutup tingkap kete..
nasib baik la kete aku ni tinted gelap..
malu sial..
nak gerak da la kene lalu sebelah kete tu..haha..
da la lelaki..melayu lak tu..
lawak gile la si fanie..
benda ni da 2x da terjadi..
aku pun tak paham asal bile nek kete aku die jadi cam blur..
boleh lak die cakap aku 'tak ikhlas bawak die'..
padahal agaknye die kot yang 'tak ikhlas kuar dengan aku'..
kalau tol la aku tak ikhlas,
pas jadi cam tu tadi aku tinggal kan je die kat situ..
tak de la aku pun terjoin malu skali..



p/s untuk cik farhani..

PASNI,KLO KO NAK G KAT KETE AKU,BUKA MATA BESAR2 EK..
JANGAN SAMPAI TERSALAH KETE LAGIK..
MALU NAU AKU TENGOKNYE..
HAHAHAAHAHA...


2 comments:

  1. huhuhuhu...lawak la sebab zul pon penah kene...zul lak yang terasa malu...hihihi

    ReplyDelete
  2. haha..malu gle kn ble jd cm2..
    zul ni msti prgai cm fanie gk..

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH