Followers

..Teramat sakit hati..

hari ni aku tension tahap gaban bhai..aku dengan member aku,nadiela n fanie plan nak buat reunion tok dak2 sekolah aku dulu..ex-smk seri samudera batch 2006..kt0rang pun buat la status..tanya dorg berminat ke nak join kalau andaikata kami ni arrange kan satu reunion khas untuk batch 2006..status 2 memang pecah rekod la..sbb 200 lebih komen2 dari kawan2 yang konon2 kawan..paling banyak yang dorang komen tu berbunyi :

ketika persepakatan dibuat :

situasi 1:"bwat je.aku kompom join pnye"
situasi 2:"aku xkesah..aku mmg sntse ad kat manjung"
situsai 3:"korg plan bek2..pasal dwet ko jgn riso"
situasi 4: "kite buat 19hb ok..aku free time tu"


then,bile keputusan da di buat,aku,diela dgn fanie a.k.a reunion planner pergi la servay tempat2 yang menarik tertarik kau memang da bom untuk buat reunion tu..kami suggest HOTEL ORIENT STAR kt LUMUT..hotel tu 3 star..diela pun search la dekat tenet nak mek no tepon untuk kami contact2..

2hb JUNE

kami pergi umah fanie..nak contact pihak hotel nak booked tempat n servay harga.ok set,kami pilih tarikh 19 June pukul 8pm till 11pm..bincang skali pasal menu yang disediakan & suasana dalam hall tu.kami dapat bilik INTAN 1...muat dalam 50 - 70 orang jerk..sekepala kene byr RM45..kami wat theme ELEGANCE BLACK & RED..ok la..settle..

4hb JUNE

aku dapat email dari pihak hotel tentang menu yang disediakan..ade 2 set menu..dalam email tu disertakan la sekali agreement untuk booking room INTAN 1..Panjang berjela die tulis dalam agreement tu.tak lalu aku nak baca nya..die suruh kami datang 5hb hantar agreement tu..kami pilih menu set 1..

5hb JUNE

aku dengan diela pergi la hotel tu..dalam pukul 4pm mcm tu la..then,kami jumpe cik umairah..ketua bahagian pe entah..aku pun x ingat..yang penting,cik umairah ni cun jugak tau..haha..nasib aku pempuan,kl0 x ley tergoda aku..cik yang cun melecun tu bawak kami pergi tengok bilik untuk reunion tu..besar jugak la..nanti dorang hias pape ikut citarasa kami..cam lapik meja n pape lagi la..so,decide 12hb kami kne datang untuk bayar deposit..kira duit utk booking la..kire confirm la tu..KONON!!

12hb JUNE

hari ni..aku sangat2 rasa kecewa..wtf ar!!! aku bengang gile2 ni..esok kami da nak kene bg duit deposit..tapi yang bayar kat kami baru 9 orang..pe cite..tak kan la rm45 pun k0rang xley nak bayar!! ari tu sembang bukan main..cakap kencang gile..aku pantang betul bile da plan baik2 jadi macam ni..sakit hati kot..pikir la..buang masa aku,buang tenaga aku,minyak kete aku lg n macam2 ar..aku bukan la nak mengungkit tapi bile benda yang aku da plan baik2 jadi macam ni sape tak hangin kan?? geram gile aku..kesian jugak dekat yang dah bayar..jangan dorang dah prepare baju untuk dinner tu dah..sian Korang..sorry ye korang..kami memang tak sangka sangat yang kite sume de kawan2 cmni..sedih gile..aku tau,de 1 group yang plan nak wat reunion ala2 tepi pantai gitu..dengan BBQ bagai..blah la..cmne kami nak support event korang kalau event kami ni korang tak support..!xpe la..kite tengok je la cmne nanti ek..SEMOGA BERJAYA..!!!

ni ayat2 korang yang aku rasa x diterima akal :

ble da set date....
situasi 1:"aku xkmfm lg bleh join ke x"
situasi 2"npe bwat kat tmpt cmni..mahal la..nk yg outdoor..meriah sket"
situasi 3:"aku kne g ******* la..aku xde kat mjg"
situasi 4 : aku kje.. (wtf at ari sbtu mlm pn kje kn)







2 comments:

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH