Followers

..Ya aaa aaauuwww..

Salam..

tadi..tengah keje tetibe gambar bumi keluar kat nset s0ny aku..
selalu kl0 camtu maknenye de MMS nak masuk kat nset aku ni..
s0,
aku pun biar ar die l0ading dengan sendirinye..
bile da buka..
terkej0t beruk aku teng0k nye...
nak tau x aku dapat gambar pe??

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

aku dapat MMS dari mr.apit..
tapi yang menjadi masalahnye..
gambar tu die ngah pkai rambut palsu pempuan yang panjang..
siap curl lagi tu..
hak3..
agak menyampah jugak ar aku teng0knye..
kl0 2 realiti memang aku x mengaku die pakwe aku... :p
ye ar,sape nak pakwe sendiri bap0k kan??
x si00rr aku...huahuahua...


mr.apit cakap..
malam ni die kene wat penyamaran..
untuk operasi pe ntah..
aku pun xtau..
cian die..
x pasal2 kene menyamar jadi bap0k..
buwuk nau jadinye...
pape pun i'm still loving u syg...
hik3...
lawak t0l kenang balik gambar yang die anta tu..
aku malas nak share ngan k0me2 sume..
malu.. :')

2 comments:

  1. fuh bahaya tu..nanti kena goda ngan bapok len plak..hehehe

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    jgn la begitu....
    tkt dgrnye..

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH