Followers

..Ketaksabaran..

salam...

yuhhu...i'm back..
aku ngah excited skang ni..
it's b'c0z..
akak aku n family die nk menetap kat semenanjung ni da..
s0..
skang ni bile2 aku bleh jumpe ngn anak buah aku yang sepasang tu...
yiippppiiii...
x payah aku nak kene b0oking flight ke sabah da semata2 nak jumpe dorang..


es0k pas keje aku tr0s gerak balik manjung..
nasib baik la es0k x kene wat OT..
klo x kene balik lambat ar aku..
ahad malam aku ngn ayah aku g LCCT..
nak g mek akak aku,husband ngan anak2 die..
x sabar gile rasenye..
anak buah aku yang ke-2 aku x penah jumpe face to face pun lagi..
juz teng0k gambar jerk..
x puas d0e..
nak tengok yang real punye...hak3...


rini tetibe de m0od nak ren0vate bl0g ni..
nak ubah template ah..
tapi web mane yang template cantik2 ek?
k0npius2...

http://www.emocutez.com

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH