Followers

..Luv U la Sayang...hik3..

Salam..

semalam pas balik keje..
aku g parade ngan member aku..
niat sebenar nak kuar duit jerk sebab kat tangan aku dah xde duit..
tapi..
termelenc0ng kat tempat lain lak..haha..
name pun pempuan kan?
x sah kal0 x g kat tempat baju..
pas2 mata aku ni tetibe dok pandang je kat suar jeans wane kelabu..
seyes cantik gile..
s0,aku pun tep0n la mr.apit..
k0n0n nak tanye pendapat jerk..
ni perbualan antara aku ngan die..


aku : cyg..owg nak beli suar jeans..
mr.apit : beli ar...cantik ke?
aku : cantik gak..wane kelabu..
mr.apit : kelabu terang ke gelap?
aku : kelabu gelap..
mr.apit : kelabu gelap xpe..kal0 kelabu terang x payah..yang de pun x terpakai..
aku : tapi.....
mr.apit : tapi ape??
aku : owg nak beli suar ni..tapi claim duit balik kat cyg boleh? hik3...
mr.apit : amb0i..die yang nak beli..owg lak kene bayar..pandai nye awex aku ni..
aku : hik3...boleh la..boleh la..
mr.apit : ye la..g bay0r cepat..pas2 tr0s balik..kl0 x,xdapat claim duit balik...


hik3...aku dengan sepantas kilat tr0s la bay0r n balik..
takut x dapat claim balik duit suar jeans tu.. :p
papepun..jahat x aku ni??
hahaha...bukan selalu...
cian cyg... :p


malam semalam lak aku t0t tet t0t tet msg dengan mr.apit..
cuti seminggu yang mr.apit apply 2 da lulus..
aku lak da tentunye cuti sebab start bulan 2 aku da tamat k0ntrak dengan perangkaan tu..
j0m usha pe yang kami merepek..hik3...


aku : x sabar nak tunggu 5hb ni.. :)
mr.apit : sabar ek cyg..x lama da..nanti owg cuti kte nak g mane??
aku : ntah la...gak2 nak g mane??
mr.apit : sh0pping nak?
aku : cyg banje ke? hik3...
mr.apit : boleh nak owg banje..tapi..sehari jerk..
aku : t0l? seyes?
mr.apit : xnak sudah..banyak tanye lak...


hik3...caya la cyg...
bukan senang die sendiri yang ajak sh0pping ni..
selalu aku je ngajak nye..
Teeerrbbaaeekkk la cyg aku kali ni..haha...
pe la aku nak pau die kali ni ek??
x sabar nyeeee........ :p
luv u s0 much cyg.....




0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH