Followers

..sembang tu x boleh slow2 ke weh??..

Salam...

semalam kan thaipusam..
so..
kat depan spital ipoh ni la kawasan laluan dorang nak ke kuil pe name ntah..
rumah aku ni lak dekat2 area situ jerk.
makanya..
semalam merupakan ari yang paling menyakitkan hati aku..
subuh2 adam lagi dorang da melepak bawah umah aku..
then,nyembang tarak hengat punye...
korang bayangkan la dorang kl0 menyembang camne kan???
panas je ati aku dengarnye...
time 2 da la subuh,memang suasana tengah sunyi gile ar..
last2 aku bangun,mek earph0ne..
pasang lagu kat nset aku..
tapi...
still tembus lagi sore2 dorang tu..
aaarrrgghhhh...
tensi0n gile beb...
rase cam nak balik manjung time tu jugak..
x lalu aku dengarnye...
nasib baik la aku keje petang semalam..
kl0 x tersengguk2 la aku kat tempat keje...
aku ase macam nak baling s0mething je dari atas bilik aku ni..
tapi takut lak c0z geng ****** kan bahaya..
skali die bom rumah aku ni..
mati aku...hak3...


balik keje plak..
member aku ajak teng0k perarakan dorang 2..
tapi bukan tengok dekat2 pun..
tengok dari bilik aku ni jerk..
seyes aku takut weh..
dorang cucuk2 badan bagai...
orang kata sape yang da cucuk tu badan da kene masuk setan..
yeke??
ntah la..aku pun xtau..
yang pasti jalan memang jem gile ar semalam...
aku xtau la camne orang yang tengah sarat nak bersalin lalu spital tu ek?
ntah2 mesti banyak yang t'bersalin sendiri..hik3...



0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH