Followers

..Best Ever Moment..

Salam..

2,3 ari ni aku ase best sangat..

seronok!!
seronok!!
seronok!!

cerite pertama : aku de wat perjanjian ngan mr.apit..hik3..tapi malu ar nak cakap...em,perjanjian die simple tapi aku ase macam susah je nak tunaikan..mr.apit cakap,kal0 aku dapat naik kan berat badan jadi 45 & ke atas hantaran untuk aku jadi 13 ribu..hak3..perjanjian ni mcm merepek tapi...realiti beb..tapi...boleh ke aku nak naik kan berat badan ni??aku da ar susah nak gemuk..badan aku dari dulu sampai skang keding camtu jerk..si0t tol ar...klo sesape boleh derma lemak,aku orang pertama yang mek tau...hhhaaaaiiissshh.....cmne ek???de petua nak gem0k x??


cerita kedua : ari aku balik ritu..8 januari 2011 aku ngedate ngan Mr apit..lame x jumpe die..windu.. :p nasib baik la die pun balik..kl0 x b0wink la aku s0wang2 jerk..memula die mek aku kat bustand..pastu tr0s bawak aku g lumut..ingatkan nape la..upenye s0h teman die g beli makanan laut..cam sotong gula,satey yang cucuk2 tu ngan pe ntah..die nak bagi kat incharge tempat keje die..aku pun pe lagi..menyelit ar mek pape yang aku berkenan..alang2...hak3...then,aku ajak die lepak umah jap..c0z aku nak mandi n tuka baju..dari pagi aku x tuka baju..(lepak kat umah bukan b'2 k..abang aku de skali..) pas settle sume,kami pun kuar ar..g makan..pecah rek0d time tu sebab aku order makanan sampai 2..chicken chop + laksa mangkuk besar...hahahaha...kenyang beb..time tu de pempuan belakang tu usha je aku makan banyak..tapi..aku peduli ape..janji kenyang..bak kata mr apit,kalau berat badan aku naik,hantaran aku jadi 13 ribu...kui3....mentang2 ar badan aku susah nak naik..geram t0l!! da abis makan kami jenjalan jap sebelum die nak gerak balik penang..


cerite ketiga : akak aku da menetap kat semanjung..s0,sepanjang masa la aku boleh jumpe anak buah aku yang comey2 tu..boleh bawak dorang jalan2..boleh banje coki2 n belikan mainan..da lama aku teringin wat camtu..tapi disebabkan dorang tu dok jauh dulu,s0 x kesampaian ar hasrat yang aku idamkan tu..die balik ahad lepas..aku dapat jumpe dorang sehari jerk..pastu aku balik ipoh..al-maklum ar..pempuan bekerjaya..kui3....


cerita keempat : aku bawu pas gayut ngan mr.apit tadi..katenye..klo aku da de keje tetap..die ajak aku beli kete idaman aku..HONDA CITY..kete tu kami share bayar..n kete tu letak atas nama aku...sonoknye...x sabar nak de keje tetap.. :p biar la orang nak kate berlagak ke pe ke..janji aku nak kete tu jugak...da lame aku idamkan tau...eeeeee....x sabar!!

s0rry la da jarang update entry..
aku skang ni banyak keje..
keje membuta...huahuahua... :p
n tengs 4 my followers yang sudi follow aku yerk..
lap u...!!!



0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH