Followers

..Hadiah utk kamu ape ye??..

Salam..

lately ni ske sangat wat entry pasal sang chentaku mr.apit..
pasan x? pasan x?
yang rajin follow up bl0g aku ni mesti pasan kan?
hik3...
whatever la..
janji aku update gak entry t0k bl0g aku ni..


awal bulan 2 ni besday mr.apit..
aku nak bagi pe kat die ek??
tahun 2010 bagi ni da..

-dunhill desire-


taun 2011 ni nak bagi pe ek?
konpius2..
cadang nye macam nak bagi ni..
comey x??

-cupcakes-

tapi xnak la design camni..
aku nak tulis..
'happy besday sayang'
luv u so much..
pastu kat kiri tu nak letak gambar aku satu..
kat belah kanan lak nak letak gambar mr.apit..
tengah2 letak bentuk love..
alahai...
c0meynye...
x sabar tol nak order..

aku tengah search kedai2 yang ley wat delivery..
boleh aku p0st mengejut je kat berek p0lis die..
mesti die terkej0t kan??
hik3...
cepatla masuk bulan 2..
excited gile rasenye ni...

em..gak2 ok x aku bagi kat mr.apit hadiah cupcakes sempena besday die kali ni????
act aku t0l2 da xtau nak bagi pe..
susah t0l nak beli present t0k dak laki ni kan..??

2 comments:

  1. heheh,tau xpe,mmg payah nk plih hadiah untuk laki..tp cupcake tu sgt cumei,bg la kat si dia ea~~

    ReplyDelete
  2. ok2..cdg mmg nk bg pn..
    tp ngh search g bl0g cupcakes mne yg t'baik..

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH