Followers

..T.E.N.S.I.O.N..

Salam...

hari ni dengan m0od yang kusut gile2 aku still nak update new entry..
sebab??
nak melepaskan segala tekanan yang aku ngah alami skang...
waaa.....rase nak nangis ade..nak menjerit ade..nak lari dari masalah pun de..
tp camne ek?? :'(
boleh ke??


firstlty..
aku dapat berita buruk ari ni..
j0b yang aku ngah keje skang ni da nak tamat kontrak..
maybe 15hb ni tamatlah kerja aku sebagai Pembantu Perangkaan..
dapatla aku merasa keje kerajaan dalam masa 3 bulan..
jap je kan?
tapi still dapat inc0me yang banyak..
sedih ar plak nak tinggalkan keje ni..
ikutkan aku last keje sampai hujung bulan January..
tapi disebabkan keje da xde..
s0,di awalkan la masa untuk kami2 ni tamat perkhidmatan.. :'(


sec0ndly..
pas je aku dapat berita sedih tu..
aku dapat call dari Lab link kat ss27 Shah alam..
keje as Medical laboratory Technologiest..
sesuai ngan dip yang aku ngah pegang skang..
masalahnye...
die kene interview ari jumaat ni..
siap de exam bagai..
aku pun x banyak dapat informasi b'kenaan keje tu tadi.
xtau keje tetap 0r temp0rary jerk..
pas2 orang yang call tu cakap nak sent by email berkenaan job tu..
tapi tadi aku buka xde pun email dari Lab tu..
ad0i...
cmne ni ek??
nk pegi ke xnk????


lastly..
aku punye pendrive hilang.. :'(
dalam tu de resume aku n banyak jugak ar data2 yang penting..
aku x ingat la mane last aku letak bendalah tu..
waaaaa....ase nak nangis je carinye..
camne aku nak cari keje kl0 pendrive tu hilang?
aku nak print resume camne??
c0py resume tu ade..
tapi kat manjung..
xkan nak kene balik manjung semata2 nak c0py resume tu..
nak taip baru???
aarrrgghhhh....malas nye..


SESAPE YANG TAU BERKENAAN J0B VACANCIES BOLEH X INFORM KAT AKU??
AKU TGH MENCARI KEJE SKANG NI..NAK KEJE..NAK KEJE..NAK KEJE..

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH