Followers

..Entry Pertama 2011..

Salam..

ni entry pertama aku untuk tahun 2011 ni...
entry 2010 banyak lagi yang x d update akibat kekangan masa yang aku alami...
ceehhh!! macam bz beben0r ar plak..kui3...


new year ritu aku x celebrate pun dengan bunga api bagai sebab tepat kol 12 tu aku kene masuk panggung..
aku ngan member aku suggest nak tengok wayang jerk..
cte Damping Malam..
malas nak lepaking kat mane2 sebab confirm2 punye jalan jem..
dengan roadbl0ck merate2..
rimas den..
cte tu boleh tahan ar best nye..
banyak gile aksi yang wat aku terkejut..
ade satu part tu aku terkejut sampai tertamp0 member sebelah aku...
huahuahua...
cian die...


em,1 m0re thing..
entry lepas aku de tulis pasai aku dapat bonus yg kerajaan bagi kan?
untuk menampakkan barang m'gunakan duit bonus tu,
aku pun bli la set sofa untuk rumah aku..
seyes,aku beli dengan seikhlas hati tau..
baik kan aku?? ;p
gambar sofa tu aku x sempat nak snap sebab ari ni aku da kene balik ipoh lek..
sok start keje semula setelah 4 ari aku dapat cuti..

p/s : tak sabar nak mulakan keje sok sebab aku di tukarkan ke department bawu..keje die lg senang ke lg susah dari yang skang ek?? cuak pun de ni.. :)



0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH