Followers

..bye2 MAXIS & CELC0M..

Salam...

ari ni nak say gud bye t0 MAXIS N CELC0M..
hik3...kecian die ditinggalkan..
aku da beralih ke DG EASY PREPAID lak...


seyes murah gile d0e...
walaupun aku ngan mr.apit jarang calling2..
tapi kami prefer nak pakai no dg ni jugak..
sebab boleh call free,msg free,3g pun free x silap aku.
no maxis ngan celc0m aku still on gak sebab expired date lambat g..
MAXIS - 21.10.2013
CELCOM - 17.10.2015
makanye skang aku pkai 3 n0...
tamak hal0ba namenye...hik3...
wtever la..janji aku x payah nak topup untuk 2 n0 tu da..
sebab da jarang pakai.
dg ni lak mr.apit yang topup rm30 tiap bulan sebab nak bagi continue expired date die..
yang plg bestnye,no dg kami ni 2 no belakang je lain..aku 4056,mr.apit 4016..
mmg pasangan sehati sejiwa ar namenye...kui3....

lastly nak ingatkan pada sesape yang nak beli no ni..harga die rm16.80 tau..jangan tertipu lak..aku penah survey kat 1 kedai tu harga die rm38.80 tau..memang penipu abis..

sekian....

4 comments:

  1. so sweeet no nk sme..huuu~btw mura ek dg?

    ReplyDelete
  2. yup...murah...sume free..enj0y la smpi cacat! hahaha...

    ReplyDelete
  3. owh..bagus ye dg? lom prnah terfikir la nak tukar ke dg sebab tak pernah bukak mata kat dia hihihi...nantilah sevey2..

    suka la baca celoteh awak..kita folo ek..

    ReplyDelete
  4. bgs sbb die free...2 yg utama..kl0 x free mmg x pnh t'trk pn nk pkai no dg ni..hik3..

    maceh ek sbb follow..

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH