Followers

..Misi 2011..

salam....

aku ase,tahun 2011 ni aku da matang..hik3...sebabnye aku da mula pk untuk menyimpan duit.dulu x..asal ade je duit mesti nak abiskan ke tempat yang bukan2..contohnye.. haaaissshhh...bile pk2 balik,menyesal suda...xpe,lupekan yang lalu..mulakan misi baru.. :p target aku skang ni..cari keje yang t0l2 menjamin masa depan..tapi 2 la,bukan senang nak cari keje skang..perlu usaha & usaha sampai berjaya..biar la mula2 berhabis duit g print resume,cuci gambar sume..maybe akan ada hasil nye..wish me luck ek kawan2..minggu ni misi aku untuk mencari keje..da bosan gile dok umah da..bile da keje,benda pertama yang aku nak settle kan dulu adalah.. ..bile la boleh mula settle kan bayar pinjaman ni.tak sanggup da aku berhutang banyak2..menyesal pun de.. klo pakai duit sendiri pun xpe..cceeeiitt!! macam banyak duit ar plak..kui3...banyak gak aku hutang ngan ptptn ni..15 tahun bawu abis bay0r...mampuiiih! harapan aku,bile da abis pinjaman ni aku nak beli kete idaman aku..kete honda city.. waaa...minat gile sama ini kereta..bile la boleh dapat ek? minat tahap gaban da ni..pas2..bulan2 punya gaji aku nak bagi kat ayah aku..bagi dalam rm200 ok la kan? nanti kl0 aku bagi mesti ayah aku ske sampai camni kan? http://www.emocutez.com hik3...agaknye la... em...x sabarnye nak keje....arap aku dapat tunaikan sume impian aku tu...amin........

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH