Followers

..Banyaknye Perubahan..

salam..

hari ni masuk ari ke 2 aku kat rumah family aku yg kat manjung..sangat2 seronok sebab kat rumah dah de anak buah aku yang 2 orang tu..dulu kal0 balik x berape nak best sbb xde sape pun kat umah..balik2 teng0k muka adik laki aku ngan abang aku jerk..skang ni dapat main2 ngan anak buah aku qalish azril ngan qalisha azzalea lak...best! best! best! muka ayah aku pun da ceria da skang ni..seronok je tengok bile ayah aku happy..slalu xde pun happy camni sangat..sbb slalunye klo die nak cakap ngan anak buah die ni kene tep0n jerk..al-maklum la..akak aku ngn family die ni dok jauh nun kat sabah..nak ke sane bukan murah...sepanjang die dok sane,3 kali je aku g..tu pun sebab nak jaga die masa die pregnant dulu..skang da x boleh nak g sane dah..xpe la..janji aku penah gak merasa g sane..best..macam2 tempat ley g..kat sabah tu femes tempat yang de kene mengena flora & fauna..

balik je rumah macam2 perubahan da kat umah aku ni..mesin basuh dulu pakai manual jerk..skang da pakai automatik lak..pe hal tukar ntah la..yang pasti..aku x reti nak pakai mesin auto ni..haha...tapi tengok gaya memang senang la..xde susah2 nak kene spin lak pasni..mesin ni pada pendapat aku khas di gunakan utk orang yang malas..hahahaha...kan2? da la cuci macam x ikhlas jerk..xtau la bersih ke x tu...watever la labuuuu....pastu,umah aku da de kusi yang bentuk tapak tangan tu..comel gile...komputer lak..dulu letaknye kat bawah..skang da di ubah kat atas lak..punca perubahan x diketahui...hehehe...n banyak lagi la perubahan....benda2 kecik malas nak cite dah..cite yang besar2 jerk.. :p

2 comments:

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH