Followers

..Trip to Penang..

Salam...

semalam aku g penang....first time lalu kat jambatan pulau pinang tu walaupun dok x jauh dari penang..hik3...penang memang cantik gile...macam g kat singap0re je tau..bangunan die smart2 je aku tengok..kal0 g ngan member2 da lame tiap kali jumpe tempat menarik aku st0p snap pic jap..tapi disebabkan g ngan family so aku simpan je niat aku nak benti tu..kang bising lak ayah aku tu sebab 24 jam keje nak benti snap pic jerk..hik3..meh kite usha2 pic2 menarik kat penang..

jambatan pulau pinang..


komtar..

perangin mall..

komtar walk..

banyak kan tempat2 menarik kat penang? xpe..minggu depan aku g lagi..kali ni g member2 tempat keje lak..2 ari aku g sane nanti..x sabarnye...niat g semalam sebab nak teman mak ton aku g wat kimoterapi...mak ton aku ni de breast cancer..sebelah "tek" nye da di buang..skang ni just follow up treatment jerk..kami g b'3..skali ngan ayah aku..treatment nye kat spital pulau pinang..besar jugak spital tu ek? ingatkan kecik jerk..sampai sane kol 9 pg...treatment settle kol 3 petang..lame kan? sampai tertid02 aku ngan ayah aku nunggunye...balik je dari spital tu kami tr0s sh0pping kat sini..

bazaar chowrasta..

kat bazar ni macam2 de jual tau..start dari makan2,baju,kasut,kain pasang..sume de..satu bazar ni aku tawaf semalam..memang best gile ar..nanti nak g lagi kat sini..nak beli baju tok kawin....hik3...gtaai! seyes,banyak gile baju cantik2 tau..siap boleh tawar menawar lagi..nasib la aku x gaji lagi..klo x da lame wit gaji aku abis kat penang ni jerk..em,pastu petang dalam kol 6.30 tu aku pun gerak balik...memang penat tapi best sangat... :)


p/S : ondway nak balik ayah aku tanye, xnak jumpe mr.apit ke?? aku jawab..xnak..sebab die bawu pas angkat mayat..hik3...kotor...tunggu je la die balik sabtu ni..boleh jumpe lame2.. :)

1 comment:

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH