Followers

..Hari yang Penat..

Salam...

cuti raya cina kali ni x kemane pun..dok umah makan,tido,makan,tido jerk...hik3...nak gem0k kan badan la kata kan..ari ni sangat2 penat sebab aku 1 family decide nak kemas umah dari atas sampai la ke bawah..kat atas cat bilik n kemas buku2 lame yang x terpakai...kat bawah lak ubah2 susunan sofa n tv bagi nampak tersusun ckit..sebelum ni nampak cam serabut..tu yang nak ubah..penat mengemas aku berkebun lak..penat gile2 tau time berkebun ni..kebun kat mane??? kat farmville jerk...huahuahua....act game ni da lame st0p..lebih kurang setengah taun jugak ar..sambung men lek c0z aku b0wink gile time mula2 dok umah sewa kat ipoh 2...pastu tr0s la continue sampai skang...tapi kadang2 skip gak tanam..sebab malas..hik3..nak tengok x kebun aku??

ni opening farmville sempena valantine..smart kan? banyak gile pink..

ni la kebun aku yang x seberapa tu... :P
time ni x sempat harvest g..

ni lak pandang depan...
da x lalu nak ubah da kedudukan pokok2 n tanah2 tu..


so skang ni..kl0 dok umah bendalah ni je la yang aku layan..memang boleh gile jadinye kl0 layan game ni...24 jam keje nak ngadap ni jerk..kl0 x keje boleh ar layan slalu..klo x layan gitu2 suda....k la,nak sambung berkebun balik..tunggu new entry lagi ek..

p/s: sok my cayang,mr.apit balik...cuti seminggu tu........aaawwww...x sabarnye nak kuar ngedate...hik3..



0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH