Followers

..Baju Vs Kasut..

salam...

aku penah wat entry kan pasai mr.apit nak ajak aku shopping tu...de kan? klo x bce lagi,sila klik SINI..s0 skang ni,die da bagi aku pilihan sama ada nak shopping baju or nak kasut sukan + jalan..die wat pilihan kasut tu sebab aku x de lagi kasut sukan..kasut adidas aku yang beli zaman sekolah dulu da macam pe ntah..tunggu masa nak buang jerk..hak3...baju lak aku sendiri yang nak..sehari jugak la aku tanya pendapat sume orang nak kasut or baju..de yang soh mek baju..de jugak yang soh mek kasut..n malam nak kuar shopping tu,aku da wat keputusan yang bagi aku tepat kot...aku pilih kasut...

malam tu,kami g la kat sini..


kedai al-ikhsan area manjung

sampai2 aku ngn mr.apit dok belek2 kasut yang de...lame jugak la dok belek...n banyak jugak yang berkenan di hati..de satu tu aku minat gile weh....tapi sayang sebab size xde..last k0pek tinggal size 6 jerk...bapak besar..aku mane la muat..aku pun pakai size 4 jerk..da la kasut ni murah lagi dari kasut yang aku beli..nak tengok x kasut yang aku minat tu?? jap aku search google...tu pun klo de la...
see...cantik kan?? (aku search kat web al-ikhsan jerk)
RM149

disebabkan yang aku minat tu xde size,makanye aku mek kasut yang menjadi pilihan no 2 aku...colour biru..mr.apit pun soh mek yang ni gak..die cakap,klo aku x mek yang ni die soh aku bayar sendiri...hahahaha...zalim sungguh my cyg ni...klo murah xpe la aku bayar...ni mahal..x sanggup aku..aku pun try la kasut tu...boleh tahan smart jugak la...then,aku soh la sales girl tu tolong mek kan yang len...sementara die mek tu aku snap gambar ni dulu...hik3...


da dapat kasutnye....mr apit pun bayar dgn harga ttteeettt...pastu aku pun gerak la ngan mr.apit...g ngedate....masuk je kete ase macam nak peluk cium je die weh..haha..sebab belikan aku kasut ni..aku baru je budget nak beli sendiri pakai wit gaji aku...nasib baik la die belikan..jjiiimmmaaatt aku...kui3...k la..2 saje entry aku untuk kali ni..:p eh,macam x kene je entry penutup ni...hik3....0o..nak tengok kasut yang aku beli tu ek?? jap2..aku upload..

cantik x?? boleh la kan? tapi bagi aku kasut ni x la secantik kat atas tu...kan2??
(klo mr.apit tau aku cakap camni mati aku..hik3..)
RM189

ni lak beg free yang aku dapat sebab beli kasut harga rm100-rm200..
boleh letak kasut aku dalam ni..xde la kotor dengan habuk nanti..hehe...

****END****




4 comments:

  1. aku still pakai kasut time aku sek menengah..
    syg gile.. dah capok..
    aku g betolkan.. hahaha..
    tah bape kali msuk icu.. hahah

    ReplyDelete
  2. ok la 2..
    kst 2 msti de byk kngn kn?hehe..

    ReplyDelete
  3. ala. baru beli kasut kat al-ikhsan, nape tak dapat beg.wiuwiu...

    ReplyDelete
  4. hik3..kecian...
    xde pr0m0si beg free lg kot time 2..

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH