Followers

..Transcript 0h transcript..

Salam....

hari ni ramai member2 call cakap result praktikal aku da kuar..cuak gile dengarnye..tapi malangnye,result x kuar kat student portal..kl0 nak tau result kene g amek sendiri kat unisel..waaa...malasnye nak ke sane lagi..da la jauh.kl0 g da tentu aku kene drive sendiri.en.rasni tu xde maknenye nak temankan aku..kesian.... :'(

bile nak g ek? minggu dpn aku bawu plan nak cari keje kat ipoh..ad0i..keliru la plak..member2 ajak g ari selasa.kire macam boleh ar hang out reramai nanti.al-maklum la...sume da la dok jauh2..mane de masa nak berkumpul macam dulu2 da...windu kat mereka2 sume...nasib baik la wit kat tangan de lagi.kl0 x jenuh aku nak g.x kan nak mintak kat bapak aku lak duit?? huhu...x m0 aku.sepanjang aku keje ni x penah lagi aku mintak bapak aku duit melainkan die sendiri yang bagi kat aku..mintak kat mr.apit duit slalu la...hik3...

alang-alang g s.alam ni nanti,boleh ar aku g cari keje skali..s.alam kan banyak keje.tak kisah la keje pe pun janji gaji die paling kurang seribu...kui3...demand lebih la plak.. :P doakan aku dapat keje ek? x sanggup da nak umah ni..skang ni m0od untuk mencari duit jerk..

p/s : sem0ga aku dapat keje..amin.... :)

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH