Followers

..PMS punye cerita..

Salam....

juz nak cite tentang hari bersejarah buat aku malam semalam..pecah rek0d beb..sebab wat pertama kali sepanjang aku kapel dengan mr.apit lebih kurang 3 tahun 8 bln,aku gadoh gile2 ngan die..sampai de babak2 sedih lagi..hak3..memang poyo abis..punca utama die bz jerk..hik3... (act,da lame x gad0h,tu yang saje nak cari pasal) :p

tapi memang patut pun aku hangin gile ngan die.da la bz memanjang...tak pe,tu aku boleh bagi excuse lagi sebab paham keje die as a p0lis.yang bikin aku hangin tu bile da de masa free saje je nak cari pasal ngan aku.aku call boleh lak die wat nohen (wat xtau) je bile aku tanye..geram gile..ingat aku ni tunggul pe.aku tau,selalu die x cam tu..mesti die de wat s0mething masa aku call tu..bile aku k0rek2 rupenye ngah men PS ngan kawan die..gile sakit hati aku..game lak lagi penting dari aku..

s0,time tu jugak aku tr0s letak ph0ne..aku call die time tu kat chark0t (kedai chark0tiaw)..bawu pas teng0k cte kembar siang kat panggung sitiawan.pastu di sebabkan tension ngan die aku tr0s ajak member aku g kar0k.konon nak release tensi0n..5 lagu aku nyanyi..time lagu ke-3 die call aku lek.konon nak pujuk2 aku balik ar tu.aku malas nak cakap ngan die.time tu part aku nyanyi..aku saje je angkat pastu biar je die dengar s0re aku yang x sedap ni nyanyi...hak3...padan muka kau!!

pastu,da puas kar0k aku g lumut...g ngedate ngn member aku,puteri.da lame x hang out ngan die..dekat kol 1 bawu balik..el0k je sampai umah,die msg cakap nak masuk keje...bz malam ni sebab de operasi..hangin t0l aku dengarnye..da tau nak keje malam,time aku call jawab la lekl0k..jangan la wat aku ni macam x penting dalam hidup die...da la sejak keje jarang msg ngan aku da..malam semalam kire perang habis2-an ar.luahan perasaan pe sume de..hak3...puas ati aku!pastu msg2 mintak maap la pe ar..sampai aku terg0da n marah aku kat die pun hilang... :P hati pempuan memang lembut kan? jap je marahnye...

LUV U SO MUCH LA SAYANG....!


p/s : camni la pempuan bile datang nye PMS...benda kecik pun saje nak besar2 kan..hik3....

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH