Followers

..Rase Macam Nak Kawin lak :p..

Salam...

mulakan dengan senyuman ye :)

ni entry panjang setelah sekian lama x update..
pengganti untuk ari2 yang tertinggal sebelum ni...hik3...

kali ni nak cite aktiviti aku sepanjang mr.apit balik..walaupun die balik 2 ari je tapi still rase puas gile.sebab 24 jam berkepit dengan aku jerk. :p mr.apt balik khamis ritu..pagi2 lagi da sampai manjung. disebabkan aku da jadi surirumah tangga sepenuh masa skang maka terpaksa ar aku kemas umah,masak, basuh n sidai baju dulu sebelum kuar ngedate.dalam k0l 1 camtu kot bawu aku jumpe die.tu pun lambat sikit sebab aku bagi opah aku makan dulu sebelum aku g memane.kang x makan lak owang tua tu..hik3...aku x kejam oke! memula jumpe tu rase cam kek0k2 jerk..al-maklum la..lama x jumpe..eh,lame ke?? huahuahua...n perubahan yang aku teng0k kat mr.apit,die da makin putih n badan die da berisi balik.macam zaman2 sebelum die jadi p0lis tu dulu..i like gile badan macam dulu u...hik3..

memula plan nak g fatty cafe..aku tetibe nak makan chicken chop..die lak nak makan asam pedas chicken rice.tu je la faveret kami kl0 makan kat situ.tapi cancel lak sebab die de janji nak banje kawan pempuan die makan.kawan ke ape ke aku pun xtau...n0 komen..janji die bawak aku sudah.kl0 kuar berdua memang bikin aku hangin..nasib baik...time tu jumpe kat lumut sebab dat's girl keje kat sane.sejam pastu kami pun gerak.g marina island dulu..die tetibe nak g sane.ape ade ntah la..aku rase macam xde pe jerk..disebabkan die nak g sangat,aku pun ikut je la.padahal perut lapar gile da..pastu,da puas lepak situ bawu g makan..aku makan x abis pun sebab perut da masuk angin..kecian..... :'(

petang tu lak,kami g jalan2 tesc0..die nak belikan aku kipas angin..bilik kecik umah aku ni xde kipas..nak tid0,semayang pun x boleh sebab panas..nasib baik la mr.apit ni baik nak belikan..maceh ye cyg... :) abah cakap,terima kasih sebab belikan...beli kan ni sebab rasuah abah ke ape?? hik3...rasuah sebab bawak anak dara die kuar...kui3...ye cyg?? time tu,aku pun de la ny0ping sikit2..bank kat sebelah,makanya amek je la ape yang berkenan dihati..kang x mek menyesal tak sudah lak..dalam kol 6 camtu aku pun balik..sebelum tu singgah drive thru dulu sebab anak buah aku call cakap nak aicem D...tau pe die?? tu dalam bahasa bebudak aiskrim mcD....huahuahua....

malam lak kol 8 lebih kami kuar lagi..kali ni g panggung ngan member2 die skali..g tengok cite HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA..penuh sederet tu geng kami je..tu pun x muat..de yang kene dok belakang sebab terlebih sorang...keciaannn...hehehe...cite tu memula memang memb0sankan..aku sampai nak tertid0 da atas bahu mr.apit..bile die tengok aku nak tid0 je die cubit aku.bagi ngant0k aku hilang..hehe...jahat t0l cayang aku ni.tapi da masuk part tengah baru la aku terasa minat ngan cite ni..sebab babak peperangan dah bermula..seyes aku macam tak caya je cite tu fr0m malaysia..bile tengok rase macam cite tu dari luar negara..memang terbaeekkk ar.korang2 yang tak teng0k lagi g la teng0k ek..cite sejarah tu..memang sesuai di tonton oleh semua lapisan masyarakat..hik3...promote jap. :p pas bis teng0k cite tu,aku, mr.apit ngan kengkawan die g kar0k..

pastu tadi..ak.a ari jumaat..saat2 akhir aku kuar ngan mr.apit.. :( kuar pun lambat..after semayang jumaat bawu la kami ngedate..memula g jalan2 je nek kete..da lapar,singgah kfc..aku pelik t0i ngan mr.apit tu,asal makan je mesti nak kfc..pe yang sedap ntah la..aku sentuh cheezy wedges je tadi..selebihnye die abiskan. amek kau!! kapel ngan orang kurus lagi..kan kene jadi tong sampah aku..pastu da kenyang ingat nak jenjalan lagi.tapi ari hujan lebat lak.s0 kami mek keputusan nak g kar0k lagi..disebabkan aku skang ni ngah gian nak kar0k maka aku pun on je la..best gile dapat duet lagu ngan die.

pastu dalam kol 6 camtu,kami pun pulang..mr.apit nak balik penang da..cian die kene balik dalam ujan jugak..ikutkan die nak gerak pagi sok je.tapi last minute incharge die call cakap es0k pagi ade kawad.s0 nak tak nak die kene ar balik jugak. die gerak kol 7 kot.kol 9 malam tadi sampai penang dengan selamatnye..alhamdulillah.. bile kenang kan saat2 manis ni,tetibe terbuka ati aku nak kawin ngan die. tapi tu la...em...camne nak cakap ek? ala......iisssshhh....eemmm....xpe la...abaikan je..bye.... :p


***END***

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH