Followers

Hari ni punye cerita

Salam...

hari ni ari tensi0n buat aku..sebab siang tadi gaduh ngan mr.apit...hik3...gaduh sebab ttteeeetttt!! die ar,bz je memanjang.bengang aku..pastu da penat keje nak cari pasal ngan aku lak.dah la semalam die kene tangkap orang G pastu orang G tu kene buat check up bagai dari pagi sampai malam..agaknye da kene badi ngan orang G tu k0t..geram t0l!..pelik tau,ingatkan nak masuk rumah sakit jiwa senang jerk.rupenye susah jugak ek..macam2 step kene settle kan.yang tak tahan tu,time tu die call aku..dengar orang G tu mintak rokok..mr.apit ni da la x merokok.pastu time tu kawan die ade,kawan die bagi la rokok winst0n..orang G tu boleh lak marah kawan mr.apit ni.die x nak rokok winston,die nak gudang garam..haha..gile demand orang G ni..lawak je aku dengarnye.kata mr.apit,orang G ni kene anta rumah sakit jiwa sebab keadaan die yang membahayakan.die ni selalu sergah2 orang sekeliling.tu ramai buat aduan,makanya die ditugaskan untuk tangkap orang G tu.kesian.........ok tutup cite pasai orang G ni..


tadi aku kuar.member aku msg ajak jumpe..lame gak la kami x jumpe.last tahun 2005 kot.lame kan?? yang ajak jumpe ni laki.s0 bagi tak menyebabkan syak mana2 pihak,aku pun ajak la member aku si puteri jumpe skali.putri ni pun kenal gak kawan aku ni.kami satu sek0lah dulu.tapi x lepak jauh2 pun.lepak kat mcD jerk sebab dekat ngan umah aku.g pun time tu putri bawu balik keje,aku malas jumpe jauh2..kang penat lak si putri ni.kepada kawan2 yang mengenali diri ku ini,tadi aku jumpe azhar...yang dulu lembut tapi skang da jadi askar tu...hik3...maap ye abg terap.. :p azhar kirim salam kat korang2 sume.die kata bile boleh meet t0gether2? lama x jumpe korang sume.mentang2 sume da pandai2 n da bekerja,sampai hati lupe kat aku..tttteeeettt...!! sape lupe sape ek? musykil ni...kui3...pape pun ko da berubah la azhar..da tegap gitu,x macam zaman2 sekolah dulu..mak x sukee nyaahhh! hahahaha....


pastu,dalam kol 12.30 kami pun balik..tu pun mr.apit dok msg2 aku..tau pun risau.wat aku sakit hati lagi.ikutkan marah es0k lusa bawu aku nak balas msg kau 2 tau..! biar die tau derita merindu...tapi skang kami ok da.gaduh2 manje je tadi tu..hik3...

Even klo gaduh camne skali pun,i'll still love you.. peace....



3 comments:

  1. wahh..pulis pun kejenye tangkap org gila ke? hehe..x sangka sampai cam tu eh..hikhik.. besar juga tugas pulis.. huhu..

    ReplyDelete
  2. peewit..gaduh2 manje gitu http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. waaa...suwit gituu...:)

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH