Followers

Fasa Pertama Selesai..

Salam...

fasa pertama?? hehe...camni citenye..bapak aku nak jumpe mr.apit..die nak tengok mr.apit ni tol2 confirm ke nak bertunang ngan aku.die xnak sembang atas angin je.takut nanti dah prepare sumenye last2 tengok x jadi.sebab belah die x wat merisik..dorang nak buat skaligus..merisik + bertunang..senang sikit..jimat masa sebab adik beradik die semua dok jauh2..s0,susah la nak mek cuti banyak2 kali..

makanya malam sabtu ritu datang la mr.apit jumpe bapak aku..takut jugak katenye tapi dah bapak aku yang nak jumpe,nak xnak kene jugak la datang..kire gentle jugak la laki aku ni sebab berani jumpe sorang2..hehe..bagus..ni la tol2 seryes nak kat aku.. :p jumpe pun dalam kol 10 camtu sebab bapak aku dari kampung.sampai manjung lambat..

sampai2 aku dengan baik hati buat kan la mr.apit ni air...siap goreng karipap lagi...hik3...aku ngan mak ton aku kat dapur..mr.apit aku biarkan je nyembang ngan bapak aku..pe benda dorang sembang ntah ar.tapi aku tengok bapak aku banyak jugak la nyembang ngan die..bakal menantu la katakan..hik3..

s0 hasil perbincangan,bapak aku x kisah klo kami ni bertunang..g pun 4 taun lebih da kitorang ni kapel..sampai bile nak tunggu lagi kan?umur makin meningkat..lg2 mr.apit tu..haha..target kawin taun depan..tarikh tunang x tau lagi sebab tunggu mr.apit bincang dengan family die dulu...tapi yang pasti b'tunang masa raya nanti...

sekian.... :)

1 comment:

  1. wah. selamat2. hehe.
    moga semua bjalan lancar. ^^

    salam ramadhan kak Amira.

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH