Followers

Mimpi Arwah Mak Datang

Salam...

Hari ni merupakan hari pertama aku berpuasa sepanjang bulan ramadhan ni...sangat2 letih rasenye...hik3..malam tadi kan,aku mimpi arwah mak aku datang...die masuk rumah,duduk dekat kerusi yang menghadap pintu..then,die terus naik atas..die senyap je tau...cakap pe pun tak.muka pun suci jerk...aku pun tak tau motif utama arwah mak aku ni datang..mungkin die nak tengok anak2 die kot kan? lagi2 anak die yang bakal bertunang ni ha...time nak dekat dah tapi hantaran langsung x prepare pe lagi...bertuah punye anak...hehe..

s0 tadi lepas solat mahgrib,aku sedekah kan surah yassin untuk mak aku n saudara mara yang dah meninggal...semoga mereka di tempat kan dikalangan orang2 yang beriman...

al-fatihah.....

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH