Followers

The theme is Purple + white

Salam...

dalam kol 9 tadi aku kuar dengan family aku...g b0oking pakej bertunang dekat butik D' Puncak Mahligai..area arked mara kat sitiawan...gile murah pakej die berbanding tempat2 lain yang aku g servay.baju ngan pelamin die pun cantik2...tergoda aku tengoknye tau..s0 tadi bapak aku bayar separuh je dulu kat mak andam tu..separuh lagi bayar time die pasang pelamin nanti..tema aku untuk tunang ni adalah purple + white..aku minat gile warna purple ni...tu yang mek jugak...purple lavender..gile x sabar weh....pasni bertukar status dah...sebulan je lagi.....s0 skang ni aku juz nak list kan je persiapan untuk bertunang...

  1. pakej b'tunang (baju,make-up,pelamin)- settle
  2. barang hantaran (1 pe pun x prepare g...hak3..)
  3. khemah - pak rasni a.k.a bapak ku yang uruskan
  4. catering - bapak aku gak uruskan.
sempat kot kan nak uruskan sebelum 3 september ni?? aku rase t'lebih sempat sebab bertunang ni bukan leceh sangat pun...simple je...janji cantik di pandang...

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH