Followers

Saksi Kejadian...Pe ptt Buat??

Salam Ramadhan...

hai..ok..kali ni nak tanye pendapat korang andai kata korang merupakan saksi kejadian...x kisah la saksi kejadian ape2 pun k..aku nak citekan pengalaman aku ahad lepas..aku jadi saksi kejadian yang agak menakutkan la bagi aku sebab ni 1st time dalam hidup aku alami..

cite nye camni...semalam,aku dengan mak ton aku kuar la nak g survey barang2 hantaran...pastu,masa lalu kat area al-ikhsan manjung,aku nampak 2 orang yang naik 1 moto tengah pecahkan cermin kereta...kereta tu xde tuan nye..aku rase tuan die mungkin menginap kat atas rumah kedai tu kot sebab kedai2 bawah tu banyak yang tutup...time aku lalu tu memang xde orang langsung tau...waktu aku pandang laki yang tengah pecahkan tu,die pun ngah pandang aku jugak...gile cuak aku time tu..da la die pukul pakai penukul yang gunanye untuk pecahkan batu tu...takut aku di buatnye...pastu,bile da puas die pecahkan,die lalu sebelah aku..laju gile die bawak tau...tapi aku sempat la save no plat moto yang laki tu pakai...moto ex5 wane hitam...plat AEU ****...

So sekarang ni aku nak tanye pendapat semua...ape patut aku buat ek? klo aku buat report,kang jadi kes besar lak..klo diamkan je rase serba salah...em...keliru aku dibuatnye..motif utama die buat camtu mungkin sebab dendam kot kan?? aku rase mungkin aku x perlu masuk campur kot sebab nanti silap2 aku lak kene hentam..haha...sangat bahaya...pendapat korang camne??

1 comment:

  1. kalau kamu buat report pun kan..tuan kereta tu x buat, x boleh gak. kena tny tuan kereta tu dulu samada dh buat report atau tidak. masa tu baru kamu sesuai berikan keterangan :)

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH