Followers

Selamat Hari Raya Semua

Salam...

sekian lama tak mengupdate blog kan? hehehe...banyak benda nak di share kan sebenarnye..tapi masa sangat mencemburui diriku ini..

raya kali ni tersangat la best bagi aku..sebabnye :

  1. aku punya baju raya sampai 3 pasang. :p
  2. dah mula bagi duit raya dekat sedara mara termasuk kaum2 ibu yang tidak bekerja.
  3. tahun ni aku berkesempatan menziarahi pusara bonda tercinta. (tahun lepas di tinggalkan :'( )
  4. aku bertunang raya ke - 5. yippi..!
so skang ni aku just menunggu masa untuk ditunangkan dengan mr.apit tercinta..takut pun de..tak sabar pun de..hik3...2 hari je lagi..gambar raya lak berkesempatan tangkap sikit jerk.. -_____-




So skang nak ucapkan selamat hari raya untuk kawan2 blogger samada yang kenal or yang tak kenal..mintak maaf kot ade terguris hati or pape sepanjang aku b'blogging ni...al-maklum la,aku menaip ikut suke jerk.klo tengah marah ke pe ke paham2 je kan?hehe...


ikhlas daripada,

........AMIRA RASNI.........

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH