Followers

Sticker for Glass Jar

Salam...

hari ni orang yang buatkan sticker untuk glass jar msg bagitau yang sticker dah siap..

s0 tadi lepas keje aku ter0s g rumah akak tu..

aku amek kad kahwin kat situ jugak..

kad dah amek minggu lepas..

tadi amek sticker n bayar full payment untuk settle kan semuanya..

selesai jugak akhirnye..

Design kad aku buat entry khas nanti ye..

contoh sticker aku macam kad kahwin jugak..

design yang sama but bentuk yang berbeza...

ni die sticker untuk glass jar aku...

juz bayangkan glass jar bentuk bulat..yang ni design asal..x edit lagi yang bentuk bulat..

tapi lebih kurang macam ni je la sticker die..

harga, rm1200 untuk 1000 pcs..

sesiapa nak tempah boleh klik bawah ni ye..

blogspot :

fb :

p/s : sok keje...malas tol rasenye...m0od nak bercuti je rasenye ni tau... :)

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH