Followers

Tahniah Bff

Salam...

entry khas ni ditujukan untuk bff tercinta sempena majlis pertunangan die semalam...tahniah ATHIRAH & ZAHID.. semoga ikatan ni terjalin sehingga ke akhir hayat..bff aku ni cantik sangat semalam...sangat2 gojez sebab sebelum ni x penah tengok die make up..tup tup semalam tengok die make up...sangat cantik..seri orang bertunang tu nampak sangat..pelamin die pun cantik..jelez aku tengok nye..nasib baik aku tunang dah.klo x memang aku amek pelamin mini cam kawan aku ni jugak...geram!! hehe..

semalam cuaca pun ok..nasib baik x hujan.kalau x memang musim hujan sekarang ni.tapi rezeki die semalam..hujan x tapi panas terik yang agak melampau lak semalam..aku dok umah athirah ni dari pukul 12 tengahari sampai la ke 4 petang..lambat abis sebab rombongan dari pihak lelaki datang berbincang lepas zohor..al-maklum la,datang dari jauh kan.so kene la bagi rest secukupnye dulu dekat homestay yang disediakan.bagi makan cukup2 dulu baru majlis perbincangan berjalan dengan lancar.yang pasti,semua nya berjalan lancar..rombongan pihak lelaki yang datang dari banting pun selamat datang dan balik.alhamdulillah...

aku merupakan official photoghrapher semalam..percaya x? haha...jahat athirah ni.aku bukan tau pun nak tangkap2 ni..tapi athirah cakap taram je janji ade gambar.s0,ni la hasilnye dari tangan kidal aku ni.haha..

ni pelamin mini athirah..cantik kan?

setelah di makeup..sangat gojez...

sebelum sarung cincin n rantai tangan..

credit to milyna zuhaira..tgn die tu..

athirah n zahid..

nak jugak tu...hihihi...gambar aku x banyak pun tau...s0b :'(

bride to be berganding bahu...nadila kawin 12 may 2012..aku 9 jun 2012...


s0,dengan ini selesai sudah update yang ditujukan khas untuk athirah aka my bff...sangat seronok tengok family pihak lelaki..sangat muafakat sebab datang sampai 11 buah kereta..seramai 50 0rang..happening gile family dari banting ni..nasib makanan cukup ye.hehe...tahniah untuk semuanya....

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH