Followers

Proton Preve Kereta Idaman 2012

Salam..

Dengan ini aku ingin umumkan dengan perasaan geram yang aku dengan mr.apit sangat2 berminat dengan kereta proton preve..kereta baru dari proton..kami dah g showroom dekat proton..sangat puas hati tengok design luar/dalam and accesories yang ada pada kereta tu..teruja sangat weyh!! cuma harga agak mahal la but oke la berbanding honda city kereta idaman aku tuh! nak beli yang tu..tapi x mampu lagi..sob3..

okey ni makna untuk proton PREVE tu..actually aku pun x tau jugak makna die..so aku pun menggunakan khidmat google untuk memberi maksud yang mendalam... kredit to Blog yastro..

"Okey, maksud sebenar Preve tu adalah "mengadakan peruntukkan bagi" untuk bahasa Itali dan"memperuntukkan" bagi bahasa Sepanyol,"meramalkan" bagi bahasa Portugis dan"peruntukan" untuk Romania, "dipindahkan" bagi bahasa Slovak...Amacam?

so nak dijadikan cerita,proton dah abis name kot nak letak untuk new model ni..tapi ok la..pelik sikit nak sebutnye..aku cadang nak p test drive petang ni..itu pun kalau b'kesempatan la sebab pagi ni nak g majlis pertunangan bff aku,athirah...weee....dah nak tunang kau ye...same level la kite skang..hik3..semoga majlis hari ni berjalan dengan lancar..oke sambung balik..hehe


colour untuk kereta ni...semua cantik2..geram je tengok..tapi aku dengan mr.apit sangat tertarik dengan colour putih! putih itu kan suci... (walaupun My Daddy berkeras tak bagi amek colour tu..hehe)

insyaallah...kalau xde halangan dari mana2 pihak akan kami beli kereta ni..doakan semoga impian kami menjadi kenyataan...cecadangnye nak kuar kan sebelum majlis perkahwinan kami bulan 6 ni..tapi sempat ke??

ape2 pun...biar duit yang menentukan segalanya..hahaha....

p/s : d/p ade orang nak support kan...wwweeehhuuu.... :P

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH