Followers

Kejutan Dari yg Tersayang!

salam...

dengan ini aku nak bagitau dekat semua yang aku betul2 tengah gembira...sebab nye mr apit telah berjaya kenekan aku..hahaha...jahat tol die..malam rabu hari tu mr.apit telefon aku...macam biasa kami akan gayut dulu sebelum tido...so malam tu mr.apit cakap ada berita sedih...borang kawin kami ni kene postpone...bulan 6 baru dapat keputusan lulus atau tak..aku dah bengang je dengar time tu...sebab perancangan dari keluarga bulan 6..9 jun 2012...so kalau dah macam tu terpaksa la lewat kan lagi tarikh kawin...

aku dah nak nangis je rase time tu..tapi nak buat macam mane..dah ipd yang cakap camtu.selagi dorang tak luluskan selagi tu la kami ni x dapat kawin...s0o...sad! sepanjang gayut tu aku macam dah xde mood je..tapi dekat sejam jugak la aku gayut walaupun sembang dalam keadaan yang x semangat...sedih w0o.... T_T

last ending gayut,masing2 dah ngantuk...so aku pun ajak mr apit tido...esoknye nak keje..x boleh tido lewat2..nanti rabak mata aku kat tempat keje...hahaha...pastu mr.apit cakap,"nak bagitau sesuatu..tapi jangan marah.." aku pun dengar je la...then die cakap...actually...

BORANG KAWIN KITA DAH LULUS HARI NI...KITE BOLEH KAWIN SAYANG!!!!

mata aku terus terbeliak time tu..hilang terus rasa mengantuk sebab gembira yang teramat..dah xde pening dok pikir pasal tarikh lagi sebab kata putus untuk tarikh dah ade..suke sangat!!!! x sabar nak mulakan persiapan..sebelum ni memang mula sikit2 dah tapi xde la excited sangat sebab tarikh x confirm lagi..yang pasti..mr apit berjaya kenekan aku malam tu..patut la die rilex je bagitau pasal postpone tarikh tu..xde macam sedih pe pun..aku je yang touching lebih..hahaha....sabar je la...

dengan ini ingin aku confirmkan dekat sini yang tarikh nikah n wedding aku adalah

8 JUNE 2012 BERSAMAAN HARI JUMAAT (NIKAH MALAM)
9 JUNE 2012 BERSAMAAN HARI SABTU (SANDING)

so kepada kawan2 sekalian...

plz....

sekian terima kasih... :)




6 comments:

  1. tahniahhhhhhhhhhhhhhhhhhh ! hee. bestnye. nak kawin dah kannn. hehehe. :D semoga bahagiaa :P

    ReplyDelete
  2. tahniah!!!!!!!!!!! mesti sibuk ngan preparation ni

    ReplyDelete
  3. I've been following your update about your upcoming wedding and i just wanna say Congratulations =D

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH