Followers

Dalam Kekeliruan

Salam...

please n please tolong bagi pendapat untuk aku..sangat2 memerlukan pendapat ni..actually aku n mr.apit nak beli kereta..budget nak kereta tu keluar sebelum majlis persandingan kami nanti..means sebelum bulan 6 la..dalam perancangan kami memang nak proton preve..tapi bile tanya pendapat orang ramai..banyak yang bagi pendapat camni..

"Kereta buatan malaysia ni bukan elok pun,lagipun ni kan model 1st,so mesti banyak problem"

"klo betul nak beli proton preve,better beli yang batch ke 2 or ke 3 sebab time tu dorang dah upgrade n verified mane yang ade problem untuk 1st batch tu"

"daripada beli proton preve, baik beli vios atau honda city"

"tengok la kat internet kete tu ramai org cakap problem"

"beli je kereta pe ko nak..duit ko..bukan duit dorang..

arghhh....camne ni weh? keliru n tersepit diantara pilihan yang ada..aku beli jugak vios nanti..susah sangat kan...proton preve macam dah reject je dari senarai...dah macam kecewa je dengar macam2 komen..memang la ikutkan duit aku...tapi kalau dah dengar macam2 komen,aku nak beli pun jadi takut..andaikata de problem nanti duit aku jugak yang terbang melayang..

p/s : beli kete control je lah senang...


2 comments:

  1. Assalammualaikum Ameera...
    so skrang meera dh beli blum kereta tue???

    ReplyDelete
  2. kumsalam...dah beli n dah dapat pun ketenye..hehe..

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH