Followers

Tercapai Jugak Akhirnye :p

Salam....

wah..bulan ni sikit je update new entry ek?
bukan pe,bz la..
memang xde masa nak update..
s0o.....s0rrry yerk?

skang ni x buat pape..
s0 nak kongsi kegembiraan aku ni ngan kawan2 sume.. :p
semalam aku ngan mr.apit decide nak balik kg..
al-maklum la,die bawu abis kursus menembak n dpt cuti 2 ari..
aku lak memang cuti sabtu ahad..
maka jumpe la kami semalam...

malam ngedate tu aku dapat nset baru weh...
s0ny ericsson experia x8..
gile aku memang minat tahap cipan ngan nset tu.
bukan minat design die,tapi minat s0ftware andr0id yang de dalam nset tu..
mr.apit m'sp0ns0rkan duitnye untuk beli nset tu tau..hik3..
maceh ye cyg...


sejibik camni la nset aku tu..
jelez x? jelez x? hik3...

memula aku nak beli nset ni aku review dari sini & sini...
so sesape yang berminat nak beli nset ni boleh la bace kat situ je ek..

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH