Followers

Happy Anniversary To Me

salam...

entry ni sepatutnye di update ari ahad yang lepas..
tapi disebab kan kebizi-an,makanya..
aku update malam ni ar ek?
malam ni memang tol2 free..hehehe...

8 MAY datang lagi...
hari ni merupakan hari ulang tahun aku ngn mr.apit yang ke-4..
tak raikan pape pun sebab masing2 bz.
lagipun time tu aku kat putrajaya..
merendek ngan mmber2 aku.
mr.apit macam biase la,bz dengan keje nye..

meh layan video ni sempena meraikan ulang tahun kami..


act,hari anniversary ni aku gadoh ngan mr.apit...
hal kecik je pun.
tapi petang tu die pujuk aku balik.. :)
dat's y la aku taruk lagu yang sedih2 ni...hehe..

pape pun...
tengs sayang kerna membahagiakan diri ni selama 4 tahun percintaan kite..
tengs sebab tahan dengan kerenah awex mu yang kuat berleter,yang kuat marah,kuat mengadu segala masalah n macam2 lagi ar..
pengorbanan mu terlampau banyak sampai x terkira.
maceh sangat2 sebab jadi sahabat,musuh,n cikgu untuk diri ku yang serba kekurangan ni...luv u so much!!!

hhaaaaiissshhh!!! terjiwang la plak. :p






2 comments:

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH