Followers

Kene Marah Tapi Happy.. :)

Salam...

tadi sebelum maghrib aku mandi. pastu masuk je bilik pas mandi tu tengok penoh call dari mr.apit kat tiga2 no aku tu.banyak gile lak tu.pastu aku call mr.apit balik.tapi kene marah...s0b3...die marah sebab aku tak angkat call die tu.aku tanye la pe hal yang call banyak kali sangat?? de bende penting ke nak cakapnye??

then die cakap...memang benda penting nak cakap sebab tu die tep0n..aku tanye la nape?? die jawab,orang nak belikan die kasut..nak tau size..sebab tu la call...lame da tunggu kat kedai kasut ni tau semata2 nak tau size kasut yang die pakai.hahahaha...gelak aku dengarnye..ingatkan nape la tadi..ye2 je marahnye.pastu aku cakap la size kasut aku 6...pastu tr0s die letak call...(konon protes ar tuh! kui3)

da balik,die tep0n aku.cakap die belikan aku kasut NIKE..tapi bukan kasut sukan,kasut jalan jerk.kasut sukan bawu je die beli kan ritu.tak kan nak beli lagi kot...hik3...nak tau bace sini..die cakap kasut yang die belikan ni sedondon ngan die.harga untuk ladies je m'cecah rm200 tau.kal0 aku tak sanggup belinye.buang duit jerk..camne rupenye ntah la..ris0 aku dibuatnye.ye ar,citerasa laki ni lain sikit.cam orang tua..hik3...s0wy ye lelaki.jangan marah..hakikat kowt.... :p

skang ni aku menunggu die balik je minggu depan.nak tau camne la rupe kasut yang die belikan untuk aku tuh...cuak pun de..cam nak present kat depan orang ramai plak.hihihi...i'll waiting 4 u dear.....


1 comment:

  1. mr. apit..mara2 suke sayang jew tu..
    hekhekhek...
    control macho la katakan...

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH