Followers

windu b'blogging

Salam...

1stly nak mintak maaf la kat readers n followers sume sebab da lama sangat x post new entry.bukan da menyepi dari dunia blogging ni.tapi ke bz an menyebabkan blog ni x bersentuh.walaupun x update,tapi followers ku still bertambah.maceh sangat2 yerk..

skang ni aku nak gtau.aku da boleh update blog ni setiap hari tapi tu pun klo x keadaan mengizinkan la ek? sebab..aku da beli laptop yang bawu.hasil pemberian wang dari mr.apit la aku dapat laptop bawu ni.maceh ye muncit cyg.pas ni dah x gadoh da nak on9...24 jam boleh on9 skang ni.yang untung nye,umah sewa aku kali ni ade 3 wireles free..hebat kan?? memang berbal0i la aku sewa kat cni.

keje lak so far ok jerk.tapi penat sikit la klo kene buat keje luar.nak tak nak kene jugak la g kan sebab da tugas. semalam aku bawu sampai ipoh.2 ari kene outstation ke sungkai n tg malim.g wat soal selidik kat orang area sane.dorang ramah tol.aku balik ipoh siap d bekalkan rambutan ngan durian tau...best gile. :) n paling best,aku kire2 duit claim yang akan aku dapat ni dalam 5,6rts jgk la untuk 2 ari ni.masyyuukkk...

ari ni aku cuti.cover balik cuti ari keputeraan sultan perak semalam.di sebabkan semalam aku kene keje,maka aku gantikan cuti semalam ke ari ni..nasib la dapat jugak merasa cuti.klo kene keje jugak jenuh la aku..petang ni nak kuar merendek ah.da lame x kuar..balik keje membuta je keje nye..hik3...k la..nak mandi,nak basuh kain lagi..malasnye..da la umah sewa ni kene basuh kain manual (guna tgn)..penat w0o...nanti aku update g ek kengkawan... :)


0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH