Followers

Happy.... :)

Salam....

minggu ni aku balik manjung lagi.ikutkan malas nak balik tapi da ayah aku beria soh balik gak makanya kene ar balik jugak...ayah aku windu kat aku kot...hua3...minggu ni berbaloi ar jugak aku balik dari minggu2 yang sebelum ni sebab dapat hang out ngan kawan baik aku.slalu balik dok umah jerk.kali ni dapat kuar merenderk.hik3...tadi kuar jalan2 area lumut.minggu ni lumut de wat hari armada.tapi x se best taun2 lepas.taun ni punye macam kureng best jerk.agak bosan jgk la..pastu kami lepak kat mcD...padat tol owang dalam tu sebab sume pakat dok layan bola.rimas gile aku jadinye...pas kenyang2 makan,kami g kara0ke lak.kali ni memang rase puas gile sebab da lama x kar0k.sakan gile aku kar0k tadi.tibai sampai 6 lagu.. :P pastu kami pun balik...2 je la cerita untuk kali ni..

m0od : camp0r2...xtau nak cakap camne.menaip dlm keadaan hati yg x keruan....

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH