Followers

Rilex Sahaja

Salam...

hari ni keje rase macam makan gaji buta je.sebab xde tugas pape pun yang aku kene buat.juz settle kan borang yang aku soal selidik hari tu jerk.syiiokkk gile.tapi bosan tu ade jugak la.sebab bile xde keje ni mata ngantuk saje...melompat2 setan kat bulu mata aku ni soh tido.esok harap2 ade la keje luar.bukan setakat boleh claim je,tapi boleh jugak la aku balik kampung awai..klo balik kol 5 jem gile sebab sume orang berebut2 nak balik keje.tension!

tadi member aku kat shah alam msg..ajak g hari armada kat lumut.aku seyes xtau langsung pasal benda ni padahal dok kat sangat ngan lumut tu.aku lak yang tanye die bile hari armada.hahaha...ntah pape jerk.ikutkan minggu ni malas nak balik manjung sebab sepanjang aku dok ipoh ni,x penah lagi hujung minggu aku stay kat ipoh ni tau.tiap2 minggu mesti balik manjung..al-maklum la..hujung minggu masa untuk bermanja2 ngan family..hik3...

p/s : mr.apit skang ske buka blog aku ni...malunye.... :p

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH