Followers

Interview KEMAS

Salam...

ni sambungan daripada entry yang lepas..
maaf ye x dapat sambung cite sebab tetibe de hal yang x dapat di elakkan.hik3..
s0 skang meh aku sambung lek cite yang tertangguh tu...
ce cite ce cite... :p

18hb aku submit borang kemas..last date die 21 mac x silap aku..then,28hb aku dapat call..s0h datang interview 29hb pukul 2 ptg kat stadium hoki ipoh..gile cepat panggilan die kan??time call tu die s0h pakai pakaian sukan sebab de ujian fizikal..x payah bawak baju lain sebab interview still kene pakai baju tu jugak..s0,29hb aku pun g la ipoh..ngan member aku cik puteri..nasib baik la die cuti time tu.kl0 x cian aku kene drive sorang2...huk3...

sampai je stadium,aku teros wat pendaftaran..
pastu bermula la ujian fizikal untuk si gadis2 yang di temuduga..
bapak terok ujian die..

1) push up
2) lompat paling jauh
3) tolak kayu guna jari paling jauh
4) lari 3 round stadium hoki.

pastu die bagi rehat 15 minit camtu jerk.
tros masuk bilik interview.
aku orang pertama lak tu..si0t je tau..
soalan yang die tanya boleh tahan gak la..

1) perkenalkan diri
2) bahasa melayu bahasa ape? n terangkan serba sedikit..
3) ape yang awak tau tentang NKRA?
4) soalan terakhir,boleh tolong bacakan doa qunut??

huhuhu...soalan terakhir tu yang x boleh blah..nasib baik la aku dapat baca dengan sekali bacaan jerk..alhamdulillah...so skang aku juz tunggu result interview ni.xtau la bile...aku doa2 bagi aku dapat keje ni walaupun aku memang x minat nak jadi cikgu..hik3..skang ni minat ke x minat ke tolak tepi.yang penting ade keje yang boleh menjamin masa depan aku ngn ttteeettt!! aminn.......

p/s : ujian fizikal kemas ni tol2 menyebabkan aku lenguh badan selama beberapa hari..tu la padahnya untuk orang yang malas bersenam..padan muka aku kan?? :p pasni nak mula aktif bersukan ah...da insaf..kui3...

2 comments:

  1. xsuke jd cikgu pn ley dpt erk...ni lah nme nye rezeki dr tuhan...den yg brkali2 aply nk jd cikgu pn xpena nk dpat...

    ReplyDelete
  2. ade tak orang yang tak lulus ujian fizikal tu...mcm berat je rasa nak lari 3 round stadium hoki :)

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH