Followers

Aktiviti Hujung Minggu

Salam...

ni nak cite aktiviti aku semalam.patutnye semalam la update kan tapi di sebabkan xde masa semalam aku update la ari ni..ni pun balik2 keje tr0s pegang lapt0p tau.ngah semangat gile ni...hehehe...semalam sebelum balik ipoh,pagi2 pas kemas umah aku panggil anak buah aku umor 2 tahun tu dok sebelah aku...nak tau sebab pe????

sebab aku nak jadi cikgu untuk die semalam...hik3...memandangkan interview KEMAS ritu aku tak layak,so aku nak try jadi cikgu untuk anak buah aku sendiri..mampukah?? hahaah...biarkan..janji minat tu dah datang sikit2.. :p aku mulakan pengajaran dengan buka youtube....nak tau nape?? aku.....bagi die dengar lagu ni..



dengan


seyes muka die memang berminat gile.maybe sebab de gambar2 kart0n tu kot sebab tu die semangat je nak tengok.memula aku panggil die dok sebelah aku die wat donno jerk.hangin je aku time tu.bile da start aku pasang lagu bawu sikit2 die datang kat aku...tapi aku juz pasang 2 lagu jerk.lagu ni je aku dok ulang2..budak2 ni bukan boleh ajar banyak2 skaligus..nanti die cepat b0san..lagi sakit jiwa je aku ngaj0rnye..

pastu da masok tengahari,aku pun tutup lapt0p ni.sebab nak kemas barang.aku nak balik ipoh da time tu.pastu muka die cam sedih jerk sebab x dapat tengok dah.umah aku de pc,tapi paham2 la..sume x buta IT maka sentiasa ade je orang yang pakai pc tu.nanti x dapat da anak buah aku tu nak layan lagu2 kanak2 ni...cian...xpe,nanti aku balik aku pasangkan lagi untuk die...

petang tu,aku pun balik ipoh..1 family anta aku.memula g makan kat stadium ipoh,then g GREENTOWN MALL lak..time ni aku pau sehelai shawl kat bapak aku.yang akak aku lak kejam.pau kasut sukan.geram je aku.padahal es0k gaji.macam x boleh beli sendiri jerk...hhhuuuhhh!!!

2 comments:

  1. wow, mahu jadi cikgu ker?? hehe incya-Allha tiga thun ag ayie jadi cikgu math plak,, budak2 memang suka lagu..lala kalau nk ajar diorng better guna yg ad lg,..cept faham

    ReplyDelete
  2. act x mint..tp tetibe skg jd minat lak..hik3...
    ritu interview kemas tapi x lyk sbb time 2 xde srt confirmation abis blja lg...s0b3.. :'(

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH