Followers

..Tetibe teringat kat Ex2-bf.. :)

Salam..

Bangun2 tido tadi,macam biase..aku pun kemas la bilik..tengah2 kemas tu tetibe aku terjumpe album lama..aku pun x ingat album ape tu..then,aku pun buka la...pastu......0MG...!!! gmbr ex2 bf aku daaa.....~~amb0i mira... ex2 tu...macam byk je bekas pakwenye...~~ huahuahua...ni kal0 mr.apit tau mati la aku...da tentu cerai talak 3 tr0s...sungguh bahaya...hak3...pastu aku pun belek2 ar gmbr2 yang de kat dalam tu...tetibe teringat balik kenangan ngan mereka2 semua...tapi....tu sume kisah lame..aku malas nak kenang2 kan balik..banyak yang manis n banyak gak yang pahit...eemmmm....ari ni aku nak cite la sikit pasai bekas2 aku tu ek? korang nak tau x?? xnk tau sudah...sila klik 'x' kat atas tu ek..hahaha....

Yg 1s ni..Zaki Zamani namenye...tapi kawan2 gelarkan die Aki jerk..umo die time aku kenai 22..skg umo die 24 dah..aku bertahan dgn die ni setengah tahun jerk..pastu masing2 wat haluan sendiri..sebab time tu aku budak2 lagi..bercinta pun main2 jerk..x seyes pun sgt..kenai ngan die masa aku ondway nak blk umah dari mane ntah..aku pun x ingat..time couple ngn die,rajin gak die datang umah aku,anta aku g balik sekolah..bapak aku pun kenai die..tapi tu la..bercinta sekadar suka2 jerk..tu yang x kekal lame..ape la yang die ngah wat skg ek?da kawin ke pun?? aku lost contact tr0s ngn die..no phone die pun aku xde..yang aku tau,die dok jengka,pahang..tu je ar...sampai skang aku still syg lg kt die..sbb die cinta p'tama aku...

Pastu,aku kenai ngn sorang mamat ni..name die firdaus..umo 23...kawan2 panggil die pidot jerk..pakwe aku yang ni ensem...hak3...macam muka pelakon endon cite hikmah...yang jadi abang kepada hero cite tu..sape nth namenye..aku pun x ingat..tapi ni lagi ter0k..mampu bertahan 5 bulan jerk..huahuahua...sebab?? die kene bertunang ngn pempuan pilihan family die..mula aku x percaya...ye la,zaman2 skang ni ade lagi ke kawin atas pilihan keluarga?? macam x logik je kan?pas die cakap camtu,aku tros malas nak contact ngn die..sebab aku pk die ni menipu aku...5 bulan lepas tu,aku t'jumpe die balik..time tu aku keje kat kedai 24 jam..die datang ngn sorang awex.. time tu aku x pandang langsung dorang...geram yang teramat..dalam pikiran aku tu mesti awex baru die...muka die pun macam t'kejut je nmpk aku..kecik tol dunia ni..pusing2 jumpe balik..then,esok nye..dorang datang lagi...tapi die x masuk dalam kedai pun..die pandang je aku dari luar..time 2 pempuan tu je yg masuk..pastu,aku pun pe lg..tanye ar pempuan tu 'kat luar tu boypren awk ke??' then pempuan tu pun jwb,'bukan,tu tunang saye,nape?kenal ke?'..aku pun jawab 'kenai..kawan lama'..hak3...dat's mean,betui la pe yang die cakap kat aku time kami clash ritu.2,3 ari pastu…die datang sorang2..die panggil aku time tu..pastu mula la adegan sedih bile die tetibe mintak maaf kat aku...die kate die still syg aku n mcm2 ar ayat sedih die wt time tu...n paling sedih,die siap jemput aku g kenduri kawin die...sumpah x kan aku datang la kan...sedih w0o.....x sanggup aku nak tengok nye...


lastly...aku kenal la ngn mr.apit,a.k.a bf aku yg skang ni...hubungan kit0rang dah pun mencecah 3 taun lebih...awai lagi tu...aku harap kekal selamanye la aku ngan die ni..aku sayang die sangat2..


AKU BUKAN PLAYGIRL OK..! AKU HANYA INGIN MENCARI CINTA YANG SEMPURNA....& SEKARANG AKU DAH PUN JUMPE NYE... :)



***END***

2 comments:

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH